Pidurdusabi süsteem kätkeb erinevate sõiduki juhiabi süsteemide kompleksi, abistamaks sõidukijuhti ootamatuste korral liikluses, proovides välistada otsasõitu kaasliiklejatele.
Eesmärgiks on maksimaalselt vähendada kahjude tekitamist ootamatu ohu korral nii kaasliiklejatele kui ka enda sõidukile. Täielikku ohu vältimist praegusel hetkel (veel) ei deklareerita.
Kolmpleksi osadeks on enda sõiduki kiiruse kontrollja vajaliku pidurdusjõu rakendamise ettevalmistus, samuti sõiduki suunamuutuse võimekuse eelseaded reageerimiseks.
Kaasatud auto funktsioonid: ABS (Antilockong Braking System), enda sõiduki kiirusteave, rakendatud mootori võimsus ja valitud ülekanne käigukastis, ümbritseva liikluse monitoorimiseks kasutatakse infot eesliikujatest ja auto paiknemisest teel, sõidurajal MFC (Multifunctional Camera), sonar metallist objektide tuvastamiseks ees, pimenurgaandurite info küljel ja taga paiknevast liiklusest BSD (Blind Spot Detection), samuti sõiduki inertsianduritelt (tagamaks auto juhitavuse säilimist äkkolukordades vastu võetatave otsuste käigus sõiduki autonoomsuse tagamiseks)
en brake assist system (BAS)
ru Система помощи при экстренном торможении
MEEDIA:
Allikaviide: MKM 13.06.2011 määrus nr 42