rõhu kontrollklapp ATM (VFS)

Variable Force Solenoid (VFS) rõhukontrolli klapp on auto automaatkäigukasti (AT) komponent, mis on seotud käigukasti toimimise ja käikude vahetamisega. VFS on elektromehaaniline seade, mis kontrollib rõhku automaatkäigukasti hüdraulikasüsteemis, mis omakorda mõjutab käikude vahetamist ja käigukasti tööd.

Kuidas Variable Force Solenoid töötab ja kus see paikneb

1. Funktsioon: VFS on oluline osa automaatkäigukasti juhtimissüsteemist. Selle peamine ülesanne on kontrollida hüdrauliliste rõhkude muutumist käigukasti sees. Käigukasti sees olevad hüdraulilised rõhud mõjutavad käikude vahetamist ja muudavad käiguvahetuse sujuvaks ning kaitsevad samas käigukasti osi


2. Elektromehaaniline aktuaator: VFS on elektromagnetiliselt juhitav aktuaator, mis võimaldab reguleerida selle läbivooluava läbimõõtu ja seeläbi kontrollida hüdraulilise rõhu tugevust. Kui elektromagnet saab käskluse, liigutab see aktuaatori siseosa ja muudab seega rõhku käigukastis


3. Paiknemine: VFS asub tavaliselt automaatkäigukasti sees, integreeritud hüdraulilises juhtplokis. Käigukastiga seotud komponentide ja hüdraulika osa sees on erinevad VFS-id, mis vastutavad erinevate käikude ja ülesannete jaoks, paiknedes ja töötades erinevate käikude juhtimisel


4. Käikude vahetus: Kui juhtimissüsteem tuvastab, et on vaja käiku vahetada, saadetakse VFS-ile käsklus reguleerida hüdraulilist rõhku vastavalt vajadusele vastavas kanalis. VFS reguleerib seejärel hüdraulilist rõhku, mis mõjutab sidurite ja hammasrataste seisundit käigukastis ja võimaldab käikude vahetamist

Variable Force Solenoid on oluline komponent automaatkäigukasti toimimiseks, kuna see tagab sujuva käikude vahetamise ja parandab üldist sõidumugavust. Selle elektromehaanilise aktuaatori reguleerimine hüdraulilise rõhu muutmiseks võimaldab sõiduki käiguvahetust kiirelt ja tõhusalt juhtida, tagades parema jõudluse ja sõidumugavuse.

en variable force solenoid (VFS)

ru kaldkirjas vene keeles

MEEDIA:

Allikaviide:

What are your feelings
Updated on 12. nov. 2023